Egutegia 2017-2018

Jangelako menua

Zatoz gure eskolara!

Sto. Tomas Feria

Datorren igandean, Sto. Tomas Feria!!!

Abenduak 12, greba

Bihar GREBA eguna!!!

Kaixo  familia:

Badakizu EAEn hezkuntzara bideratzen den inbertsioa Europar Batasuneko bataz bestekotik oso urrun dagoela? Badakizu 2018. urterako Eusko Jaurlaritzak “historiako aurrekontu handienak” izanda, hezkuntzara 2010ean baino gutxiago bideratu nahi duela? HEZKUNTZAN INBERTSIOA HANDITU!

Badakizu Lehen Hezkuntzan irakasle bat gaixotzen denean ordezkoa 4. egunetik aurrera bidaltzen dutela, eta Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan eta Lanbide heziketan astebete pasatuta? ORDEZKAPENAK LEHEN EGUNETIK!

Badakizu irakasle bat gaixotzen denean soldata murrizten zaiola? BAJAK ZIGORGABETU!

Badakizu gela bakoitzean gero eta ikasle gehiago egonik irakasle kopurua ez dela igo maila berean eta, ondorioz, jarraipen pertsonala egitea gero eta zailagoa dela, gainera, eskolako proiektuetarako ordu kredituak (agenda21, elkarbizitza, IKT, liburutugia, etab.) murriztu eta kasu askotan desagertu direla? RATIOAK TXIKITU, PLANTILLAK HANDITU!

Badakizu  10 irakasletik 4 behin-behinekoak direla eta urtero aldaketa handiak daudela plantilletan?  LANGILEAK EGONKORTU, ZENTROAK EGONKORTU

Badakizu erretiroa erraztu eta laguntzeko neurriak desagertzearen ondorioz irakaslegoaren bataz besteko adina zahartzen doala? ERRETIROA LAGUNTZEKO NEURRIAK BERRESKURATU

Badakizu gure ikasleen ebaluazioa Madrildik eta LOMCEren arabera zehazten dutela? Badakizu egungo hizkuntz ereduen bitartez ez direla ikasle guztiak euskalduntzen? ... eta galdera sorta  luze zabalarekin jarrai genezake.

Horregatik guztiagatik, iaz LAB, STEILAS eta ELA sindikatuek deituta mobilizazioei hasiera eman genien eta ikasturte honetarako “udazken beroa” iragarri genuen.  Horrela, azaroan zehar haurreskoletako, sukalde eta garbiketako eta heziketa bereziko lankideek egindako borrokari lekukoa hartuz datorren azaroaren 27an irakasleok BORROKA ASTEAri ekingo diogu.

Astean zeharreko ekimenez gain hezkuntza publikoaren langileok ABENDUAren 12an GREBA EGUNA egingo dugu.

LAN BALDINTZAK HOBETU. HEZKUNTZA ERAIKI!

Azaroaren 25a ospatzen

Emakumearenganako indarkeriaren
aurkako nazioarteko eguna.

LH-3 Urretxuko URRELUR Museoa bisitatzen

Gelan "HARRIAK" gaia landu dugunez, azaroaren 3an, LH 3. mailako ikasle eta irakasleok Urretxuko "URRELUR" museoara, mineralogia eta paleontologia parkera joan ginen. Museoko erakusketa ikusi genuen eta bertan dauden hainbat tailerretan parte hartu ere bai: istoria-aurreko pinturak, urre biltzaileak, meategia, aurkikuntza paleontologikoak, dinosauroa naiz...
Asko ikasteaz gain, egun bikaina pasa genuen!!

Pailazoak Legazpin!!

Aurreko astean, Pirritx, Porrotx eta Mari Motots pailazoek Legazpi bisitatu zuten eta "Borobilean" izeneko ikuskizuna eskeini ziguten, ederki ibili ginen abesten eta dantza egiten!!.

LH-4 Ordiziako D'ELIKATUZ museoa eta Azoka bisitatzen

LHko 4.mailako ikasleak, gelan,"ELIKADURA" gaia lantzen ari gara. Hau dela eta, Ordiziara joan gara eta bertan, D'ELIKATUZ museoa eta AZOKA bisitatu dugu. Bertako baserritarreekin hitz egin eta erosketak egin ditugu. Gauza asko ikasteaz gain, zoragarrri pasatu dugu!!

Gurasoentzat hitzaldia eskolan

HH-4 eta 5 Mirandaolan!!

Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urteko ikasleak, andereñoekin batera, Mirandaolara joan ginen eta goiza bikaina pasa genuen.

Erdi Zikloa Brinkolan!!

Asteazkenean, urriak 4, erdi zikloko ikasle eta irakasleok, trenez, Brinkolara joan ginen. Eguraldi bikaina izan genuen eta oso ondo pasa genuen.

Nazioarteko Elikadura Eguna

Erreka Eguna!!

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztiei!!

Berriro eskolara!!

Oporrak bukatu dira eta gustora ibili ondoren, poz pozik eskolara bueltatzen gara!!

Ongi etorriak!!

Oporretara goaz. Iraila arte!!!

Oporrak iritsi dira eta denei opor zoriontsuak opa dizkizuegu!

Laster arte!!!

Irteera Iruñara

Ikasturtea bukatzeko, irakasleok irteera bat antolatu dugu. Iruñara joan gara eta egun dibertigarria pasa dugu giro onean.

Nazioarteko sexu askapenerako eguna

Ekainaren 28an, "Nazioarteko Sexu Askapenerako Eguna" ospatzen da. Kontutan izanda, gure eskolan urtero lantzen den gai bat dela, hona hemen hausnarketarako bideo bat. Espero dugu zuen gustokoa izatea.

LH-5 Guggenheim Museoan

Zientzia astea

Elkarbizitza eguna

LH-5 Bilbon EITB bisitatzen

Kokapena eta Egitaraua

Euskal Eskola Publikoaren Jaia Gasteizen

Hurrengo igandean, ekainak 4, Euskal Eskola Publikoaren Jaia Gasteizko Zabalgana auzoan ospatuko da.

Anima zaitezte parte hartzen!!

Eskolako Elkarbizitza Eguna 2017

LH-6 Legebiltzarrean

Zientzia Astea

/>

Elkarbizitza astea

Badator Korrika!

Iñauteriak 2017 HH 3-4-5

Iñauteriak 2017 HH 2

Iñauteriak 2017 LH 1-2-3-4

Iñauteriak 2017 LH 5-6

Iñauterietako Jaialdia 2017

Iñauteriak 2017

Zatoz gure eskolara!

Matrikulazioa

Santo Tomas azoka 2016

Gabon Postala

EUSKARAREN EGUNA

Euskararen ibilbidea Legazpin

Olentzero eta Mari Domingi

Datorren ostiralean, hilak 23, Olentzeroren laguntzailea eta Mari Domigi eskolara bisitan etorriko zaizkigu!

Merezi duten bezala harrera egiteko denok baserritarrez jantzita joango gara eta ez ahaztu idatzitako eskutitzak eramaten!!!

EZ IZAN BELDURRIK! SAR ZAITEZ!

2017/12/14
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/12/14 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Eskolako Ereserkia