IGONE ETA MARIREN JUBILAZIOA

Ikasturte amaierarekin batera, IGONE ETA MARI jubilatu egin dira. Andereño bikainak, lankide zoragarriak... Etapa berri baten aurrean zaudete orain, baina Domingo Agirreko ateak, zuentzat beti zabalik egongo dira.

Bihotzez muxu handi bana eta gure maitasuna!!!

ONDO PASA OPORRETAN!!

Ondo pasa oporretan eta irailean berriro elkartuko gara!!

HH-2 ARAMAN

HH-2 urteko ikasleek egun osoko irteera egin dute eta Aramara joan dira. Zoragarri ibili dira!!

I√ĎAUTERIAK 2018

Datorren ostiralean, Iñauteriak ospatuko ditugu. Anima zaitezte eta etorri gure jaialdia ikustera!!

Zientzia Astea 17-18 ikasturtea

Euskal Eskola Publikoaren Jaia 2018

Aurtengo Euskal Eskola Publikoaren Jaia datorren ekainaren 3an Lekeition ospatuko da. Hau dela eta, eskolako Guraso Elkarteak autobusa antolatzeko asmoa du. Parte hartu nahi baduzue, datorren astelehena maiatzak 28 baino lehen izena eman.

Jaiari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, irudiaren gainean sakatu ezazue.

Bekak

Zure alabaren edo semearen bekaren eskaera egiteko eta  online bete ahal izateko  hemen klikatu.

Ez ahaztu, behin inprimakia beteta duzula eskolako idazkaritzan entregatu behar duzula.

LGTB Fobiaren Aurkako Eguna - Maiatzak 17

Elkarbizitza Eguneko egitaraua 17-18

Elkarbizitza Astea 17-18

HAUR HEZKUNTZAKO JAIALDIA

Martxoak 8, "Emakumearen Nazioarteko eguna"

LH5. AGENDA 21 "LURZORUA ETA IBAIA"

LH5 "AUTOBIOGRAFIA" AURKEZPENA

HH3-HH4 LASARTE-ZUBIETA

HH3 eta HH4 urteko ikasleek irteera zoragarria egin dute. Lasarteko Txiki-Parkean goiza pasa ondoren, Zubietara joan dira bazkaltzera.

Domingo Agirreko Guraso Elkarteko Joskintza Tailerra

Bullying-aren prebentzioari buruzko hitzaldia

Maria Jose Lera, Sevillako Unibertsitateko Irakasle Titularra eta Psikologiako Doktorea da, irakasle eta ikerlari bezala esperientzi handikoa eta liburu eta beste eratako argitalpen asko ere idatzi dituelarik.

GOLDEN 5 Proiektua Zuzentzen du. Ikastetxe askok parte hartzen dugu proiektu honetan bere gidaritzapean. Proiektu honen sorreraren helburua irakaslearen formazioa izan zen; gelako giroa hobetzeko; ikasleen motibazioa handitzeko, interesa pizteko, ikasketa-emaitzak hobetzeko… tresnak eta estrategiak irakasleei erakusteko asmoz.

Hitzaldi honetan, Maria Jose familiei zuzenduko zaie harreman onak nola eraiki daitezken eta Bullying-aren prebentzioari buruz hitz egiteko.

Matrikulazio bilera DOMINGO AGIRRE ESKOLAN

DECHOKER aparatoa gure Eskolan

Gailu honek, janaria kontrako eztarrira joaten denean eta itotzeko dauden arriskuak ekiditzeko balio du. Noel Realek, Zumarragako Ospitaleko larrialdi zerbitzuan mediku bezala lana egiten du eta jangelako langile guztiei dagoeneko prestakuntza eskaini die. Denbora labur batean,  ikastetxeko irakaslegoari ere, zabalduko zaio formakuntza hau.

Mila esker Noel zure partaidetzagatik!!.

Jostailu ez-sexisten eta indarkeriarik gabeko dekalogoa. Urola-Garaia Mankomunitatea

JOSTAILU EZ-SEXISTENETA INDARKERIARIK GABEKO  DEKALOGOA

Sto. Tomas Feria

Datorren igandean, Sto. Tomas Feria!!!

Abenduak 12, greba

Bihar GREBA eguna!!!

Kaixo  familia:

Badakizu EAEn hezkuntzara bideratzen den inbertsioa Europar Batasuneko bataz bestekotik oso urrun dagoela? Badakizu 2018. urterako Eusko Jaurlaritzak “historiako aurrekontu handienak” izanda, hezkuntzara 2010ean baino gutxiago bideratu nahi duela? HEZKUNTZAN INBERTSIOA HANDITU!

Badakizu Lehen Hezkuntzan irakasle bat gaixotzen denean ordezkoa 4. egunetik aurrera bidaltzen dutela, eta Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan eta Lanbide heziketan astebete pasatuta? ORDEZKAPENAK LEHEN EGUNETIK!

Badakizu irakasle bat gaixotzen denean soldata murrizten zaiola? BAJAK ZIGORGABETU!

Badakizu gela bakoitzean gero eta ikasle gehiago egonik irakasle kopurua ez dela igo maila berean eta, ondorioz, jarraipen pertsonala egitea gero eta zailagoa dela, gainera, eskolako proiektuetarako ordu kredituak (agenda21, elkarbizitza, IKT, liburutugia, etab.) murriztu eta kasu askotan desagertu direla? RATIOAK TXIKITU, PLANTILLAK HANDITU!

Badakizu  10 irakasletik 4 behin-behinekoak direla eta urtero aldaketa handiak daudela plantilletan?  LANGILEAK EGONKORTU, ZENTROAK EGONKORTU

Badakizu erretiroa erraztu eta laguntzeko neurriak desagertzearen ondorioz irakaslegoaren bataz besteko adina zahartzen doala? ERRETIROA LAGUNTZEKO NEURRIAK BERRESKURATU

Badakizu gure ikasleen ebaluazioa Madrildik eta LOMCEren arabera zehazten dutela? Badakizu egungo hizkuntz ereduen bitartez ez direla ikasle guztiak euskalduntzen? ... eta galdera sorta  luze zabalarekin jarrai genezake.

Horregatik guztiagatik, iaz LAB, STEILAS eta ELA sindikatuek deituta mobilizazioei hasiera eman genien eta ikasturte honetarako “udazken beroa” iragarri genuen.  Horrela, azaroan zehar haurreskoletako, sukalde eta garbiketako eta heziketa bereziko lankideek egindako borrokari lekukoa hartuz datorren azaroaren 27an irakasleok BORROKA ASTEAri ekingo diogu.

Astean zeharreko ekimenez gain hezkuntza publikoaren langileok ABENDUAren 12an GREBA EGUNA egingo dugu.

LAN BALDINTZAK HOBETU. HEZKUNTZA ERAIKI!

Azaroaren 25a ospatzen

Emakumearenganako indarkeriaren