Euskal Eskola Publikoaren Bideoa

ONDO PASA OPORRETAN!!

Ondo pasa oporretan eta irailean berriro elkartuko gara!!

ESKOLA EGUNA 2018

ESKOLA EGUNA ospatu dugu, giro aparta izan dugu eta bikain pasatu dugu!!. Aupa Domingo Agirre Eskola!!

ANTZERKI TAILERRA-PINOTXO

Antzerki tailerreko partaideek "Pinotxo" antzezlana eskaini   digute eskolako aretoan.  Bikain moldatu dira. Oso ondo!!

IGONE ETA MARIREN JUBILAZIOA

Ikasturte amaierarekin batera, IGONE ETA MARI jubilatu egin dira. Andereño bikainak, lankide zoragarriak... Etapa berri baten aurrean zaudete orain, baina Domingo Agirreko ateak, zuentzat beti zabalik egongo dira.

Bihotzez muxu handi bana eta gure maitasuna!!!

Euskal Eskola Publikoaren Jaiaren Bideoa

"ZAPRAN GAGOZ" Abestia. Lekeitio 2018

LH-6 Irakurketa Partekatua

Haur Hezkuntzako Jaialdia

Martxoak 8 Ospatzen

IƱauteriak 2018

Gu ere Euskal Eskola Publikoaren alde

Bullying-aren prebentzioari buruzko hitzaldia

PREVENCIÓN DE BULLYING. CONSTRUYENDO RELACIONES from alicia castillo on Vimeo.

Maria Jose Lera, Sevillako Unibertsitateko Irakasle Titularra eta Psikologiako Doktorea da, irakasle eta ikerlari bezala esperientzi handikoa eta liburu eta beste eratako argitalpen asko ere idatzi dituelarik.

GOLDEN 5 Proiektua Zuzentzen du. Ikastetxe askok parte hartzen dugu proiektu honetan bere gidaritzapean. Proiektu honen sorreraren helburua irakaslearen formazioa izan zen; gelako giroa hobetzeko; ikasleen motibazioa handitzeko, interesa pizteko, ikasketa-emaitzak hobetzeko… tresnak eta estrategiak irakasleei erakusteko asmoz.

Hitzaldi honetan, Maria Jose familiei zuzenduko zaie harreman onak nola eraiki daitezken eta Bullying-aren prebentzioari buruz hitz egiteko.

Olentzero eta Mari Domingi bisitan

Gabon Postala