JOSTUN TAILERRARI AGURRA

Aurreko asteazkenean, JOSTUN TAILERRARI omenaldi hunkigarria eskeini genion gure eskolan. Isabel Aztiria, Feli Nuñez eta Rosa Hernandez gidaritzapean, sei urteetan zehar, astean behin elkartu dira eskolako gela batean gogoz josten irakasteko prest.

Eskolako komunitatearen patetik, bihotz-bihotzez gure eskerrik beroenik egindako lanagatik!!

MARTXOAK 8

"EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA" ospatuko dugu eta maila guztietan ekintza desberdinak burutuko ditugu.

I√ĎAUTERI ESKU PROGRAMA

Iñauteriko esku programa ikusgai duzue. Anima zaitezte parte hartzen!!

ASPANOGI

Informazio gehiago ikusteko klik egin ezazu Bizikidetza blogean!.

LH 2. MAILA INAUTERI TAILERRA

Urtero bezala, aurten ere, 2. mailako familiek inauteriko prestaketan parte hartu dute. Elkarlanean ibili gara, irakasle, ikasle eta familiak. mila esker zuen inplikazioarengatik, horrelako laguntzarekin, nola ez zaigu primerako jaialdia aterako?

HH5 KOLOREAK

Nola sortzen dira kolore batzuk?
Ikasleek esperimentazioaren bidea galdera hau erantzun dute. Hona hemen lortutako emaitzak.

HH4 SUKALDARIAK GARA!!

Haur Hezkuntzako 4 urteko neska-mutilek  proiektuetan lana egiten jarraitzen dute. Oraingo honetan, sukaldari bikainak bihurtu dira eta asko gozatu dute elkarrekin errezeta ezberdinak lantzen eta dastatzen.

AZOKA SOLIDARIOA

SANTO TOMAS AZOKAKO EGITARAUA

Abenduaren 16an, Sto. Tomas Azoka ospatuko dugu.

EUSKARA EGUNEKO EGITARAUA

Abenduaren 3an, "EUSKARA EGUNA" ospatuko dugu, aurtengo euskaraldiko azken ekintza.

"EL PINTOR DE SONRISAS" AURKEZPENA

"El pintor de sonrisas" liburua aurkeztu du gaur Mari Romerok kultur etxean. Bertara, bere familia, lagunak, lankideak, ikasleak, gurasoak...hurbildu gara eta aukera bikaina izan dugu bere hitzak entzuteko eta zoriontzeko!!

TXORRIBOX 2.TAILERRA

Aurreko asteburuan, eskolako hainbat familiek TXORIBOX tailerrean parte hartu zuten. Ekintza dibertigarria eta interesgarria izan zen eta partaide guztiek naturarekin harremanetan gauza asko ikasi zuten.

HH4 PROBATU ETA GOZATU

Datorren asteartean, hilak 27 "PROBATU  ETA  GOZATU" ekitaldia. HH 4 urteko haur eta familientzat aukera paregabea.

AZAROAK 25

Datorren ostiralean, hilak 23 "EMAKUMEENGANAKO INDARKERIARIK EZ"  nazioarteko eguna ospatuko dugu.

TXAROREN JUBILAZIOA

Ikasturte hasi eta berehala jubilatu zaigu TXARO. Andereño bikaina, lankide zoragarria... Etapa berri baten aurrean zaude orain, baina Domingo Agirreko ateak, zurentzat beti zabalik egongo dira.

Muxu handi bat bihotz-bihotzez!!!

UDAZKENEKO BARAZKIAK-BARATZETIK SUKALDERA

Larunbat honetan, urriak 20, tailer bat antolatu du Eskolako Guraso Elkarteak jangela batzordearekin batera. Udazkeneko baratzeko produktuak ezagutu (Legazpiko San Migel baserrian) eta  ondoren sukaldatzeko aukera eskainiko zaie Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Tailerra irekia da eta 8 urte azpikoek, nagusi baten laguntza behar dute parte hartzeko. Goizeko 10:00etatik aurrera izango da. Honen prezioa 5€koa da.

Izena ematea, Inika bidez edo 943 730068 telefonora deituz egin daiteke. Parte hartze kopurua murriztua da, gehienez 15 lagunekoa.

Informazio gehiago jakin nahi baduzu,  KLIK EGIN.

"GURE AUZOA"

Euskaraz hitz egiten badakizu? Lehen Hezkuntzako 2. mailako ikasleek "Gure auzoa" gaia landu dute. Horretarako zenbait irteera egin dituzte eta asko ikasteaz gain, primeran ibili dira.

LH 2 IGARTUBEITI

2. mailako ikasleak ikasturte honetako lehenengo txangoa izan dute, Igartubeiti baserria ezagutzera joan dira eta oso ondo pasatu dute.

BEKAK 2018/19 Ikasturtea

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa beketarako deialdi epea zabalik dago irailaren 17tik urriaren 19ra, biak barne.

Informazio gehiago izateko, irudiaren gainean klikatu ezazue.