UDAZKENEKO BARAZKIAK-BARATZETIK SUKALDERA

Larunbat honetan, urriak 20, tailer bat antolatu du Eskolako Guraso Elkarteak jangela batzordearekin batera. Udazkeneko baratzeko produktuak ezagutu (Legazpiko San Migel baserrian) eta  ondoren sukaldatzeko aukera eskainiko zaie Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Tailerra irekia da eta 8 urte azpikoek, nagusi baten laguntza behar dute parte hartzeko. Goizeko 10:00etatik aurrera izango da. Honen prezioa 5€koa da.

Izena ematea, Inika bidez edo 943 730068 telefonora deituz egin daiteke. Parte hartze kopurua murriztua da, gehienez 15 lagunekoa.

Informazio gehiago jakin nahi baduzu,  KLIK EGIN.

DĀ“LIKATUZ

Larunbat honetan LH 4. mailakoak

"GURE AUZOA"

Euskaraz hitz egiten badakizu? Lehen Hezkuntzako 2. mailako ikasleek "Gure auzoa" gaia landu dute. Horretarako zenbait irteera egin dituzte eta asko ikasteaz gain, primeran ibili dira.

LH 2 IGARTUBEITI

2. mailako ikasleak ikasturte honetako lehenengo txangoa izan dute, Igartubeiti baserria ezagutzera joan dira eta oso ondo pasatu dute.

Euskaraz hitz egiten badakizu? Euskaraz hitz egiteko gaitasunik eduki ez arren, zerbait uler dezakezu? Konturatu al zara, orduan, elkarrekin euskaraz egin dezakegula? 11 egun euskaraz, egingi¡o al dugu proba?

ANIMA ZAITEZTE!!

Informazio gehiago izateko, irudiaren gainean klikatu ezazue.

BEKAK 2018/19 Ikasturtea

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa beketarako deialdi epea zabalik dago irailaren 17tik urriaren 19ra, biak barne.

Informazio gehiago izateko, irudiaren gainean klikatu ezazue.