HH-2 ARAMAN

HH-2 urteko ikasleek egun osoko irteera egin dute eta Aramara joan dira. Zoragarri ibili dira!!

HH3-HH4 LASARTE-ZUBIETA

HH3 eta HH4 urteko ikasleek irteera zoragarria egin dute. Lasarteko Txiki-Parkean goiza pasa ondoren, Zubietara joan dira bazkaltzera.

HH5 BARRIAN

HH5 urteko ikasleek Barriako aterpetxean izan dira. Bi egun pasa dituzte bertan eta oso pozik ibili dira. A zer nolako txangoa!!

LH-3 Urretxuko URRELUR Museoa bisitatzen

Gelan "HARRIAK" gaia landu dugunez, azaroaren 3an, LH 3. mailako ikasle eta irakasleok Urretxuko "URRELUR" museoara, mineralogia eta paleontologia parkera joan ginen. Museoko erakusketa ikusi genuen eta bertan dauden hainbat tailerretan parte hartu ere bai: istoria-aurreko pinturak, urre biltzaileak, meategia, aurkikuntza paleontologikoak, dinosauroa naiz...
Asko ikasteaz gain, egun bikaina pasa genuen!!

Pailazoak Legazpin!!

Aurreko astean, Pirritx, Porrotx eta Mari Motots pailazoek Legazpi bisitatu zuten eta "Borobilean" izeneko ikuskizuna eskeini ziguten, ederki ibili ginen abesten eta dantza egiten!!.

LH-4 Ordiziako D'ELIKATUZ museoa eta Azoka bisitatzen

LHko 4.mailako ikasleak, gelan,"ELIKADURA" gaia lantzen ari gara. Hau dela eta, Ordiziara joan gara eta bertan, D'ELIKATUZ museoa eta AZOKA bisitatu dugu. Bertako baserritarreekin hitz egin eta erosketak egin ditugu. Gauza asko ikasteaz gain, zoragarrri pasatu dugu!!

HH-4 eta 5 Mirandaolan!!

Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urteko ikasleak, andereñoekin batera, Mirandaolara joan ginen eta goiza bikaina pasa genuen.

Erdi Zikloa Brinkolan!!

Asteazkenean, urriak 4, erdi zikloko ikasle eta irakasleok, trenez, Brinkolara joan ginen. Eguraldi bikaina izan genuen eta oso ondo pasa genuen.

Erreka Eguna!!

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztiei!!

Berriro eskolara!!

Oporrak bukatu dira eta gustora ibili ondoren, poz pozik eskolara bueltatzen gara!!

Ongi etorriak!!