SANTO TOMAS AZOKAKO EGITARAUA

Abenduaren 16an, Sto. Tomas Azoka ospatuko dugu.

EUSKARALDIA-LIBDUP

Gure eskolak EUSKARALDIArekin bat egiten du beste ekintza berri batekin, ikasle ohia den María Redondok aurkezten du gure LIBDUP

SANTO TOMAS AZOKA 2018-19

Aurten ere Santo Tomas feria ospatuko dugu datorren igandean, abenduak16. Anima zaitezte eta inguratu azokako arkupetara!!!

TXORRIBOX 2.TAILERRA

Aurreko asteburuan, eskolako hainbat familiek TXORIBOX tailerrean parte hartu zuten. Ekintza dibertigarria eta interesgarria izan zen eta partaide guztiek naturarekin harremanetan gauza asko ikasi zuten.

EZ, EZ DA!

Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko eguna ospatu dugu, "EZ, EZ DA!" leloa familia, irakasle eta ikasleek osatuta.

TXORIBOX 2. TAILERRA

Datorren larunbatean, hilak 24, Guraso Elkarteak, Aranzadi  Zientzia Elkartearekin batera, hegaztiak ezagutzeko tailerrari jarraipena emanez, bigarren tailerra antolatu du. Bertan, habi-kutxak eraiki eta kokatuko dituztelarik.

Tailerra arratsaldeko 15:00etatik 18:00etara izango da eta 10€ko prezioa izango du. Kontutan hartu plazak mugatuak direla eta gehienez 30 haurrek parte hartu dezaketela.

Eskolak antolatutako ekintza izanda ere, herriko haur guztiek parte hartzeko aukera dute. Horretarako, eskolara deitu beharko dute 943 73 00 68 zenbakira.

Eskolako ikasleek Inikaren bidez izena eman dezakete.

"UDAZKENEKO BARAZKIAK, BARATZETIK SUKALDERA"

Goiz ederra igaro dute familiak, barazkien jatorria eta berezitasunak ezagutzen. San Migel baserriko Gorka Iñurritegiren baratzean eta Mireia Alberdi dietistarekin sukaldean.

UDAZKENEKO BARAZKIAK-BARATZETIK SUKALDERA

Larunbat honetan, urriak 20, tailer bat antolatu du Eskolako Guraso Elkarteak jangela batzordearekin batera. Udazkeneko baratzeko produktuak ezagutu (Legazpiko San Migel baserrian) eta  ondoren sukaldatzeko aukera eskainiko zaie Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Tailerra irekia da eta 8 urte azpikoek, nagusi baten laguntza behar dute parte hartzeko. Goizeko 10:00etatik aurrera izango da. Honen prezioa 5€koa da.

Izena ematea, Inika bidez edo 943 730068 telefonora deituz egin daiteke. Parte hartze kopurua murriztua da, gehienez 15 lagunekoa.

Informazio gehiago jakin nahi baduzu,  KLIK EGIN.

"TXORIBOX" TAILERRA

Aranzadi zientzia elkarteko eskutik eta eskolako Guraso Elkarteak antolatutako Txoribox ekintzan, eskolako hainbat haurrek parte hartu zuten aurreko larunbatean eta bikain ibili ziren.

Informazio gehiago izateko, irudiaren gainean KLIK EGIN.

Jakin ezazue, hurrengo saioa azaroaren 24an izango dela eta honetan, txorientzako etxetxoak eta janari kaxak egingo dituztela.

Erreka Eguna!!

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztiei!!

Eskolako Elkarbizitza Eguna 2017