UDAZKENEKO BARAZKIAK-BARATZETIK SUKALDERA

Larunbat honetan, urriak 20, tailer bat antolatu du Eskolako Guraso Elkarteak jangela batzordearekin batera. Udazkeneko baratzeko produktuak ezagutu (Legazpiko San Migel baserrian) eta  ondoren sukaldatzeko aukera eskainiko zaie Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Tailerra irekia da eta 8 urte azpikoek, nagusi baten laguntza behar dute parte hartzeko. Goizeko 10:00etatik aurrera izango da. Honen prezioa 5€koa da.

Izena ematea, Inika bidez edo 943 730068 telefonora deituz egin daiteke. Parte hartze kopurua murriztua da, gehienez 15 lagunekoa.

Informazio gehiago jakin nahi baduzu,  KLIK EGIN.

DĀ“LIKATUZ

Larunbat honetan LH 4. mailakoak

"TXORIBOX" TAILERRA

Aranzadi zientzia elkarteko eskutik eta eskolako Guraso Elkarteak antolatutako Txoribox ekintzan, eskolako hainbat haurrek parte hartu zuten aurreko larunbatean eta bikain ibili ziren.

Informazio gehiago izateko, irudiaren gainean KLIK EGIN.

Jakin ezazue, hurrengo saioa azaroaren 24an izango dela eta honetan, txorientzako etxetxoak eta janari kaxak egingo dituztela.

Eskolako Elkarbizitza Eguna 2017