Normalkuntza

Euskararen normalkuntza da gure erronka.

Nola eragin eta sustatu ikasleak euskaraz bizi daitezen?

Ikastetxetik horri begira lan egiten dugu eta urtero plangintza bat egiten dugu. Urtean zehar ekintza ezberdinak antolatzen ditugu euskararen erabilera areagotu dadin:

• Euskararen eguna

• Euskal Girotze barnetegiak

• Jolas desberdinak: “Harraren jolasa”, Kartazal berritsuak, Euskararen lagunak,….

• Idazleak ikastetxean

• “Gu ere bertsotan”

• Ikasturte hasierako tailerrak

• Euskal musika txokoa

Honetan aurrera egiteko, eskolan Euskara batzordea osatuta dugu, non ikasleek, gurasoek zein irakasleek parte hartzen duten.

Eskolako Normalkuntzako teknikariak, bailarako Berritzeguneak antolatzen duen mintegian parte hartzen du eta euskararekin lotura duten proiektuak, egitasmoak …, ezagutu eta eskolan zabaltzen ditu.

Bestalde, Udaletxeko Euskara batzordeko kideak gara eta herri mailan antolatzen diren ekintzetan ikasleak parte hartzera bultzatzen ditugu.

Eman hegoak euskarari!!!!!.